veel-gestelde-vragen.jpg

  • bestellen
  • betalen
  • verzending

 

  • bestellen
    • Hoe kan ik bestellen via deze webwinkel?
      U kunt zoeken naar de producten die u wilt bestellen of gebruik maken van het overzicht per categorie aan de rechterkant van uw scherm. Klik dan op “voeg toe aan winkelwagen” en het artikel wordt in uw winkelmandje geplaatst. Kies daarna voor verder winkelen of afrekenen. Uw winkelmandje wordt ook duidelijk weergegeven aan de linkerkant van het scherm. Als u klaar bent met winkelen klikt u op afrekenen. Daarna klikt u op volgende en wordt er getoond wat de verzendkosten zijn. Dit wordt, afhankelijk van het orderbedrag of soort artikel, direct getoond. Tenslotte kiest u de gewenste betaalmethode en kunt u uw bestelling definitief plaatsen. Nadat uw bestelling is geplaatst ontvangt u direct een orderbevestiging via de mail.

    • Moet ik een geldig email adres opgeven en is dat wel veilig?
      Wij verplichten ons uw privacy te waarborgen. Uw email adres zal nooit en te nimmer beschikbaar worden gesteld aan derden. Via ons ordersysteem wordt u op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling. Daarvoor hebben wij uiteraard uw email adres nodig.

    • Moet ik mijn telefoonnummer opgeven?
      Dat maakt het voor ons wel makkelijk als wij u snel willen benaderen met een vraag over wellicht een foutief opgegeven adres of om u op de hoogte te brengen over uw bestelling. Evenals uw email adres wordt ook uw telefoonnummer opgeslagen in een beveiligde database en zullen wij uw telefoonnummer nooit en te nimmer aan derden geven.

    • Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?
      Voor een juiste order afhandeling verzoeken wij u gebruik te maken van de webwinkel op onze site. Bent u een bestaande klant en hebben wij al uw gegevens al, dan kunnen wij uw bestelling ook telefonisch aannemen en uw bestelling onder facturatie verzenden. Voor uw en ons gemak geldt echter ook voor bestaande klanten: liever uw bestelling plaatsen via de webwinkel.

    • Kan mijn bestelling ook plaatsen en dan afhalen bij jullie?
      Dat is geen probleem. Plaats uw bestelling in de webwinkel en geef in het daartoe bestemde veld aan dat u uw bestelling wilt afhalen.

 

 

  • Betalen
    • Hoe kan ik betalen in deze webwinkel?
      Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u kiezen uit 2 verschillende methoden: iDEAL of Overboeking vooraf. Kiest u voor iDEAL dan wordt u doorgestuurd naar uw eigen vertrouwde internetbankieren (alleen voor Nederlandse klanten). Daar kunt u dan uw betaling verrichten. Wij ontvangen dan direct een melding over uw betaling en kunnen z.s.m. overgaan tot verzending. Kiest u voor overboeking vooraf dan kunt u het openstaande bedrag onder vermelding van uw ordernummer voldoen via uw eigen bank. Gemiddeld genomen ontvangen wij dan binnen 2 a 3 dagen uw betaling en kunnen overgaan tot verzending.

    • Is online betalen veilig?
      Alle online betalingen (iDEAL) verlopen over een beveiligde internet verbinding. iDEAL is veruit de meest gebruikte betaalmethode in Nederland.

    • Waarom kan ik niet onder rembours bestellen?
      De kosten voor een Rembours verzending liggen erg hoog. Wij hebben daarom afgezien van deze betaalmethode.

    • Waarom kan ik niet kiezen voor een eenmalige machtiging?
      Hoewel deze methode wel wordt aangeboden is dit geen waterdichte methode. Wij zien derhalve af van deze betaalmethode totdat dit systeem waterdicht is. Gebruik daarom liever een veilige methode als iDEAL of Overboeking vooraf.

    • Kan ik ook kiezen voor een contante betaling bij afhalen?
      Dat is geen probleem. Plaats uw bestelling in de webwinkel en geef in het daartoe bestemde veld aan dat u uw bestelling wilt afhalen.

    • Waarom kan ik niet achteraf betalen?
      Deze mogelijkheid bieden wij niet standaard aan. Bent u echter een bestaande klant, dan kunnen wij hierop een uitzondering maken. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.

    • Kan ik als professionele klant bestellen onder facturatie?
      Uiteraard kan dat. Plaats uw bestelling en geef in de laatste stap van het bestelproces in het daartoe bestemde veld in dat u wenst te bestellen onder facturatie. Vermeld daarbij ook uw KvK nummer en BTW identificatie nummer. Uw bestelling wordt dan verzonden inclusief BTW factuur. De factuur dient dan (o.v.v. factuurnummer) te worden voldaan voordat wij over gaan tot verzending van de producten.

    • Mijn betaling via iDEAL gaf een foutmelding. Wat nu?
      Voor een goede afhandeling van uw iDEAL betaling zijn wij afhankelijk van externe partijen (banken). Soms komt het voor dat de iDEAL betaling via een bank een probleem heeft en kunt u de betaling niet verrichten. In dat geval kunt u later nogmaals proberen een nieuwe bestelling te plaatsen (uw eerdere bestelling wordt dan geannuleerd) of uw betaling voldoen via een overboeking vooraf (vermeld dan s.v.p. het ordernummer).

 

 

  • Verzending
    • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
      Wij verzenden alles via PostNL. logopostnljpeg.jpg
      Uw postbode zal, indien u niet thuis bent, het pakketje wellicht ook bij een van uw buren afgeven. Wilt u dit per se niet, dan kunt u dat vermelden bij uw bestelling. Wij zullen dan een sticker plaatsen "niet afgeven bij de buren" en u kunt dan uw pakketje afhalen bij een afhaal punt bij u in de buurt. Wij doen er alles aan uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen. Producten worden na bestelling en betaling(indien voorradig of anders staat aangegeven bij het product) op maandag t/m vrijdag voor 12.00 uur nog dezelfde dag verzonden. Betaalwijze Ideal - op een werkdag voor 12:00 besteld volgende werkdag, Overschrijving - tussen de 1 en 3 werkdagen, Afhalen - contante betaling (direct na overleg). De garantie van PostNL is dat 95% van de poststukken de volgende dag wordt bezorgd. Wij hebben hier enkele invloed op. Wij verzenden niet in het weekend. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 12 uur en in het weekend worden dus maandagochtend verzonden.


      Snelle verzending
      Wij versturen uw pakket nadat de betaling is ontvangen. De snelheid van uw verzending hangt dus ook af van de wijze waarop u betaalt.


    • Wat zijn de verzendkosten? De verzendkosten hangen af van uw keuze bij de bestelling.- Pakketservice* € 6,75  (t/m 10kg)  bij bestelling boven de € 75,00 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Geldt voor levering binnen Nederland. - Afhalen bij ons in de showroom € 0,00 - Levering door eigen bezorgservice (alleen voor grote producten)  € 0,25 per km.

    • Als ik niet thuis ben, wat gebeurt er dan met mijn bestelling? Indien u niet thuis bent voor het in ontvangst nemen van uw pakket, dan zal het of bij de buren worden afgegeven of er word een "niet thuis" bericht achtergelaten. Op dit bericht staat dan vermeld hoe u het snelst in bezit van uw pakket kunt komen.

    • Ik wil niet dat mijn bestelling bij de buren wordt afgegeven (of juist wel). Hoe geef ik dat aan?
      Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u bij de laatste stap de mogelijkheid om een opmerking te plaatsen. Geef hier uw wens op en wij voorzien uw pakket van een sticker met daarop de aanwijzing voor de vervoerder. 
© 2012 - 2017 Kooijman Gladzo Shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel